Wil je iets doen en staat er tussen onderstaande niet iets van je gading, stuur dan vooral een berichtje met je vragen en ideeën naar het bestuur:bestuur[@]groenlinksdelft.nl.

Huis-aan-Huisbezoeken in Delftse wijken

Iedere maand, meestal op zaterdag, gaan afdelingsleden samen met een raadslid langs de deuren om bewoners te vragen wat er in hun buurt en in Delft speelt (en wat misschien beter zou kunnen). Elke keer is een andere buurt aan de beurt.  De bezoeken worden voorafgegaan door een gesprek met een buurtorganisatie of een initiatiefrijke bewoner en afgesloten met een borrel. Zowel naar bijeenkomst als borrel kun je ook gaan zonder mee te lopen.

Wil je regelmatig mee, of juist alleen als jouw buurt bezocht wordt, geef je dan op voor de ‘groepsapp campagne’ (zie hierboven bij d.). Daar vind je ook info over de bijeenkomst vooraf en de borrel na. Voor vragen en ideeën kun je mailen naar bestuur[@]groenlinksdeft.nl.

Campagne voeren

Voor een afdeling is de periode voor verkiezingen altijd extra druk. Op dit moment is het wat dat betreft nog even stil, maar GroenLinks is nu al de aanloop naar de landelijke verkiezingen van begin volgend jaar aan het nemen. We zijn daarom op zoek naar mensen die een rol willen spelen bij de campagne-activiteiten in Delft. Meer specifiek zoeken we dringend een opvolger voor de huidige campagneleider (elders op deze website lees je er meer over).

Ken je iemand voor wie zoiets een kolfje naar de hand is of ben je zelf geïnteresseerd, stuur dan (vrijblijvend) een berichtje naar bestuur[@]groenlinksdeft.nl.

En als je geïnteresseerd bent om een rol te spelen in een toekomstig campagneteam, laat dat dan vooral ook weten.