Nieuws over Stephan Brandligt

Stephan Brandligt kandidaat-wethouder GroenLinks

Stephan Brandligt

Donderdagavond is de nieuwe fractie van GroenLinks Delft voor het eerst bijeen gekomen. De fractie heeft unaniem besloten Stephan Brandligt als kandidaat-wethouder voor te dragen. Met de verkiezingswinst van 21 maart heeft de Delftse kiezer laten weten vertrouwen te hebben in de koers die GroenLinks heeft gevaren.

Nieuw: laadpleinen in Delft

Stephan Brandligt opent eerste laadplein in Delft

Afgelopen donderdag heeft wethouder Brandligt de laadpleinen voor elektrische voertuigen aan de Wilhelminalaan en het Laantje achter Wilhelmina in Delft officieel geopend. Met deze innovatieve oplossing, waarbij geen parkeervakken worden gereserveerd voor elektrische voertuigen, is de gemeente Delft weer twee locaties om elektrische voertuigen op te laden rijker.

Delft klimaatbestendig

Gemeente Delft en Hoogheemraadschap van Delfland werken samen aan klimaatadaptatie

Op dinsdag 13 maart ondertekenden wethouder Stephan Brandligt van de gemeente Delft en hoogheemraad Marcel Houtzager van het Hoogheemraadschap van Delfland een intentieverklaring om samen te werken aan klimaatadaptatie.

Aardgasvrij Nieuwbouw

Versneld klimaatneutraal

GroenLinks Delft is trots! Dinsdag13 maart hebben netbeheerder Stedin en de gemeente Delft - samen met zo’n twintig andere Zuid-Hollandse gemeenten en de provincie Zuid-Holland - het Convenant Aardgasvrij Nieuwbouw ontertekend.