GroenLinks Delft zoekt een Digitale Media Manager (DMM)

Snap jij social media, ben je op de hoogte van de laatste trends en zit je vol ideeën over online campagnevoeren? Meld je dan nu aan als Digitale Media Manager voor de afdeling GroenLinks Delft.

Minimaal 2 - 4 uur per week

Een Digitale Media Manager is verantwoordelijk voor de online communicatie van een lokale afdeling van GroenLinks. Je stelt de online strategie op, beheert de social media accounts en stuurt mailings en nieuwsbrieven uit. Jij werkt aan de online uitstraling van GroenLinks en zorgt ervoor dat ons verhaal gehoord wordt.

GroenLinks Delft is een actieve afdeling met meer dan 390 leden. De rol van Digital Media Manager (DMM'er) past in het communicatieteam van de afdeling. Je staat in nauw contact met de overige leden van het communicatieteam, de fractie, het bestuur en de campagneleider.

Als Digitale Media Manager krijg je:

• Een trainingstraject vanuit het Landelijk Bureau van GroenLinks
  • Toegang tot ons online platform om met andere lokale Digitale Media Managers in contact te komen en van elkaar te leren
  • Een plek in een team met andere gemotiveerde vrijwilligers
  • Toegang tot onze wiki vol informatie over online campagnevoeren
  • Een unieke kans om ervaring op te doen in de meeste innovatieve en effectieve campagnes van Nederland.

De DMM rol is op basis van vrijwilligheid en vraagt twee tot vier uur per week (in de verkiezingsperiode meer). Er is ook regelmatig kort overleg via de mail of Whatsapp. Ben je geïnteresseerd? Stuur een e-mail naar: bestuur@groenlinksdelft.nl.

Voor vragen kun je contact opnemen met Erica Radelaar via e.radelaar@groenlinksdelft.nl of 06-42722088.