Nieuws gefilterd op Bestuur

Vacatures Bestuur GL Delft

Het bestuur van GroenLinks Delft is op zoek naar versterking.

GroenLinks Delft groeit snel en heeft momenteel al bijna driehonderdvijftig leden. Om de groei van het aantal leden te vertalen in een sterke GroenLinks afdeling is uitbreiding van het bestuur noodzakelijk.

Lokale Politiek, Iets voor jou?

Ga jij GroenLinks vertegenwoordigen in de Delftse gemeenteraad, of ken je iemand die je daarvoor heel geschikt vindt???

Wie meldt zich aan om vanaf maart 2018  als GroenLinks raadslid door het leven te gaan, en/of wie tipt ons de naam van een wellicht geschikte kandidaat, die nu nog geen GroenLinkser is, of bij zichzelf het politiek talent nog niet heeft ontdekt?

Het lijkt misschien ver weg., de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2018.

Tot 1 juli 2017 kunnen kandidaten zich melden bij het bestuur.

GroenLinks zoekt campagnehelden!

De komende 9 maanden staan voor GroenLinks in het teken van de Gemeenteraadsverkiezingen; we maken ons op voor een intensieve campagne waarbij wij laten zien hoe wij Delft willen én kunnen veranderen. In 2018 gaan we knallen bij de gemeenteraadsverkiezingen; we willen onze behaalde successen verzilveren.

Voor deze verkiezing wil GroenLinks een grote campagne opzetten in Delft. Dat kunnen we echter niet alleen. We hebben jouw hulp hard nodig! Daarom hebben we gave vacatures opgesteld voor ons campagneteam.

Wil jij:

Meewerken aan een zinderende campagne? Helpen bouwen aan een grote vrijwilligersbeweging? Samenwerken met een leuk en gedreven campagneteam? Helpen met het realiseren van de grootste vertegenwoordiging van GroenLinks ooit in de gemeenteraad van Delft?